De community is voor professionals en enthousiasten van onze producten en diensten. Deel en discussieer de beste inhoud en nieuwe marketing ideeën, bouw uw professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
Ik heb gelezen dat we ook bestellingen kunnen instellen die wekelijks of twee wekelijks wordt geleverd. Hoe gaat dit in zijn werk?
Stap 1: vul je winkelmandje met de gewenste producten
Beginnen doe je met je winkelmandje te vullen met de gewenste producten die je graag wekelijks, twee wekelijks of maandelijks wenst te ontvangen. Wanneer je meerdere frequenties van leveringen wenst te gebruiken, moet je deze procedure herhalen per leverfrequentie. Dus stel eerst je mandje samen met de producten die je wekelijks wenst te ontvangen.
De producten hebben achter hun naam een klein kalender icoontje staan, wat aangeeft dat het product in een abonnement kan gebruikt worden. Als je een product in je winkelmandje plaatst dat deze icoon niet heeft, kan je je bestelling niet omzetten naar een abonnement !
Wanneer je alle producten en hun hoeveelheden juist hebt ingegeven in je winkelmandje kan je de bestelling afhandelen zoals je gewend bent bij een gewone bestelling, enkel geef je extra dat je een abonnement wenst te maken van je bestelling. Zie stap 2.
Stap 2: verwerk bestelling met de "Abonnement aanmaken" selectie aangevinkt
Onderaan recht van je winkelmandje staat de knop om je bestelling verder af te handelen. Links hiervan staat een aanvink vakje dat je dient aan te vinken wanneer je een abonnement wenst te maken.
Stap 3: controleer het afhaal depot
Op het volgende scherm krijg je een overzicht van de administratieve gegevens. Controleer je afhaal depot, kies een leverfrequentie en geef een naam aan je abonnement. Deze naam maakt het straks eenvoudiger om al je abonnementen te beheren en te herkennen.
Stap 4: reken af door de eerste bestelling te plaatsen
In de laatste stap kan je je abonnement finaliseren door de bestelling, die tevens je eerste levering zal verzorgen, af te rekenen. Dit doe je door verder te gaan zoals je gewend bent bij een gewone bestelling.
Na een succesvolle betaling start het abonnement van de eerste leverdatum, en dit volgens de door jou gekozen frequentie. Wanneer je graag een andere bestelling wenst te plaatsen die een andere leverfrequentie heeft, kan je de procedure opnieuw doen en simpelweg een andere frequentie kiezen bij het afhandelen.
Stap 5: vul regelmatig je reservesaldo aan
Om het reservesaldo extra bij aan te vullen kan je bij elke verkoop, of een verkoop met slechts 1 reservesaldo artikel, in je mandje een speciaal hiervoor voorzien artikel toevoegen. Het snelst dit artikel vinden doe je door in het zoek kadertje te zoeken naar de product code RESSAL
Je kan het saldo bepalen door hier het aantal in te geven. 50 is in deze dus € 50,00 23 is dus € 23,00, enz...
De datum mag je hier negeren. Daar wordt geen rekening mee gehouden in het systeem, je reservesaldo is na betaling onmiddellijk actief.
Gevraagd: 21/02/19 12:07 |
Gezien: 791 keer |
Laatst bijgewerkt: 13/03/19 07:28 |