De community is voor professionals en enthousiasten van onze producten en diensten. Deel en discussieer de beste inhoud en nieuwe marketing ideeën, bouw uw professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
Wat is de procedure om mijn wachtwoord te bemachtigen of te resetten?
Wanneer je de eerste keer ben ingeschreven, of wij hebben voor u een account aangemaakt, wordt er door ons geen wachtwoord ingesteld. U ontvangt een uitnodiging om uw paswoord in te stellen per email. Je dient op deze email te klikken op de link binnen de 48uur. Wanneer je dit niet gedaan hebt vervalt uw aanvraag automatisch.
Je kan altijd de procedure zelf terug activeren door op het aanmeld scherm de link "wachtwoord vergeten?" te volgen.
Op het volgende scherm kan je uw email adres opgeven en vervolgens op bevestigen klikken. Het systeem zal een nieuwe uitnodiging versturen naar uw email adres indien er een geldig account is gevonden op dat email adres.
Controleer ook uw spamfolder wanneer je op het eerste zicht geen mail hebt ontvangen. En natuurlijk ook het email adres dat je opgegeven hebt.
Let op! Het kan ook enkele minuten duren alvorens de mail u bereikt. Dit is niet altijd onmiddellijk.
Wanneer je deze mail ontvangt, en hebt zelf geen aanvraag gedaan, dan kan je dit simpelweg negeren. Na 24u verloopt de aanvraag in elk geval. Ben je te laat met te klikken, dan herhaal je de procedure.
Wanneer je binnen de 24u op de link geklikt hebt in de mail, kom je op deze pagina terecht. Hier kan je uw nieuw paswoord ingeven en een tweede maal ter bevestiging. Vervolgens klik je op de knop "Bevestigen" om uw nieuw wachtwoord te bewaren.
Gevraagd: 21/02/19 11:53 |
Gezien: 562 keer |
Laatst bijgewerkt: 12/03/19 10:17 |