De community is voor professionals en enthousiasten van onze producten en diensten. Deel en discussieer de beste inhoud en nieuwe marketing ideeën, bouw uw professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
Kan ik mijn abonnement uitstellen naar een latere datum? Kan ik mijn abonnement aanpassen door bv producten eruit weg te halen of bij te voegen? Kan ik mijn abonnement annuleren?
Eens je een abonnement hebt lopen op onze site gaan wij, volgens de door u gekozen frequentie, bij de producenten de nodige producten reserveren en bestellen. Dit wordt uitgevoerd mits er voldoende reserve salvo op uw klantnummer aanwezig is. Indien niet wordt je hiervan op de hoogte gebracht.
Om aanpassingen te doen aan uw abonnement kan je naar het overzicht gaan van uw klantgegevens, en indien je minstens 1 abonnement hebt lopen zal het menu abonnementen zichtbaar zijn.
In het overzicht val uw abonnementen krijg je een beeld van welke abonnementen nog actief zijn, en welke leverfrequentie je deze hebt ingesteld. Je kan hier trouwens ook het nut zien van uw eigen referentie per abonnement. Zo herken je snel welk abonnement voor wat bedoelt was.
Klik op de regel van het betreffende abonnement dat je wenst aan te passen. Om een abonnement snel aan of uit te zetten kan je klikken op de groene "Actief" of rode "Niet Actief" knop. Wanneer de volgende datum bij ons er verwacht wordt te leveren naar u kan je aan de rechterkant zien van je abonnement info pagina.
OPGELET ! Wanneer je een abonnement gaat inladen in uw winkelmandje om alzo wijzigingen aan te brengen, denk eraan dat de producten die op dat moment in uw winkelmandje zitten zullen verwijderd worden om daarna het winkelmandje opnieuw te vullen met enkel en alleen de producten van uw abonnement.
Wanneer je een abonnement afsluit kan je het later niet zomaar terug openen. Om tijdelijk even een abonnement op hold te zetten raden wij aan om de Actief / Niet Actief te gebruiken.
Gevraagd: 3/03/19 22:25 |
Gezien: 478 keer |
Laatst bijgewerkt: 1/10/19 08:55 |