• 0 item

    Welkom!

    De community is voor professionals en enthousiasten van onze producten en diensten. Deel en discussieer de beste inhoud en nieuwe marketing ideeën, bouw uw professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.

    0

    Ik heb een abonnement lopen, hoe kan ik dit aanpassen annuleren?

    Door
    Beheerder Puur Limburg
    op 3/03/19 22:25 251 weergaven

    Kan ik mijn abonnement uitstellen naar een latere datum? Kan ik mijn abonnement aanpassen door bv producten eruit weg te halen of bij te voegen? Kan ik mijn abonnement annuleren?


    0

    Beheerder Puur Limburg

    --Beheerder Puur Limburg--
    3126
    | 3 1 3
    KORTESSEM, België
    --Beheerder Puur Limburg--
    Beheerder Puur Limburg
    Op 3/03/19 22:52

    Eens je een abonnement hebt lopen op onze site gaan wij, volgens de door u gekozen frequentie, bij de producenten de nodige producten reserveren en bestellen. Dit wordt uitgevoerd mits er voldoende reserve salvo op uw klantnummer aanwezig is. Indien niet wordt je hiervan op de hoogte gebracht.


    Om aanpassingen te doen aan uw abonnement kan je naar het overzicht gaan van uw klantgegevens, en indien je minstens 1 abonnement hebt lopen zal het menu abonnementen zichtbaar zijn.




    In het overzicht val uw abonnementen krijg je een beeld van welke abonnementen nog actief zijn, en welke leverfrequentie je deze hebt ingesteld. Je kan hier trouwens ook het nut zien van uw eigen referentie per abonnement. Zo herken je snel welk abonnement voor wat bedoelt was.




    Klik op de regel van het betreffende abonnement dat je wenst aan te passen. Om een abonnement snel aan of uit te zetten kan je klikken op de groene "Actief" of rode "Niet Actief" knop. Wanneer de volgende datum bij ons er verwacht wordt te leveren naar u kan je aan de rechterkant zien van je abonnement info pagina.


    OPGELET ! Wanneer je een abonnement gaat inladen in uw winkelmandje om alzo wijzigingen aan te brengen, denk eraan dat de producten die op dat moment in uw winkelmandje zitten zullen verwijderd worden om daarna het winkelmandje opnieuw te vullen met enkel en alleen de producten van uw abonnement.




    Wanneer je een abonnement afsluit kan je het later niet zomaar terug openen. Om tijdelijk even een abonnement op hold te zetten raden wij aan om de Actief / Niet Actief te gebruiken.




    Blijf geïnformeerd

    Over deze community

    Welkom op ons forum waar wij jullie graag verder helpen met al uw vragen en opmerkingen. Puur Limburg werkt samen met lokale producenten aan een netwerk om de korte keten vers en zo kort mogelijk te houden. Ook een eerlijke prijs voor de producten behoort hierbij tot één van onze belangrijkste aandachtspunten. Hierdoor hebben wij de uitdaging niet uit de weg gegaan om het online shoppen voor de klanten zo duidelijk mogelijk te houden. Heb je vragen, begrijp je een bepaalde beschikbaarheid niet of wens je meer te weten over onze werking? Je kan dit forum gebruiken om een antwoord te zoeken op je vragen, of ze simpelweg gewoon te stellen... Lees de regels

    Vraag hulpmiddelen

    2 volger(s)

    Statistieken

    Gevraagd: 3/03/19 22:25
    Gezien: 251 keer
    Laatst bijgewerkt: 1/10/19 08:55

    Puur Limburg CVBA, Sint Rochusstraat 8, 3720 Kortessem


    You can compare max 4 products.